Paralele

12.12.2004

Cică nu poate exista prietenie sinceră între un bărbat şi o femeie decât la vârste foarte înaintate, spunea un prieten odată. Nu l-am crezut atunci, nu-mi convenea! Acum îl cred. Da despre asta altădată, acum vreau să vorbesc despre Luiza, am cunoscut-o în facultate, în primul an de drept adică acum 8 ani, ne-am imprietenit repede, era printre puţinii roackeri din seria mea.

Luiza şoca. De exemplu într-o dimineaţă la un seminar mi-a povestit că îl visase în noaptea aia pe unul dintre colegii noştri, era mult mai în vârstă decât noi tipu cu cel puţin zece ani, cred eu, dar purta pleată, avea un aer rebel, ce să mai, n-arăta rău. Îl visase că intra în camera ei, că se apropia de patul ei, că o mângâia şi că în cele din urmă făceau sex. Partea frumoasă acum începe, în timp ce făceau sex Luiza a visat că s-a căcat pe ea, mi-amintesc că am bufnit în râs aşa de tare când am auzit-o de era să ne dea seminaristu’ afară p-amândoi. Povestea nu se termină aici că visul se transformă dintr-unul erotic într-un coşmar, în sensu’ că îl ruga pe tip să se oprească iar el dădea din ce în ce mai tare în timp ce rahatul se întindea pe sub spatele ei, ea disperată să îl mascheze în aşa fel încât să nu-şi dea seama ăla ce se întâmplase.

Înainte de cursul din aceeaşi zi, el nu era în grupă cu noi, Luiza s-a dus şi i-a spus tipului în faţă tot ce visase cu o noapte înainte ca să se elibereze de tensiune a justificat pe urmă. Ăla săracu rămăsese blocat, nu spunea nimic doar dădea din buze şi se holba la ea ca un peşte. Când şi-a revenit a început să râdă, destul de nervos totuşi. De atunci tipu a evitat grupul nostru până la sfârşitu’ facultăţii.

Prin anu 2, s-a supărat rău pe noi pentru că am plecat la mare fară ea şi s-a dus de una singură, au agăţat-o unii pe tren şi a petrecut o săptămână de vis prin Vama Veche împreună cu ăia. Când ne-a arătat pozele şi am întrebat-o de ce într-una din ele, unde apărea lângă mai multe gagici dezbrăcate la păsărica goală, ea era singura care purta totoşi sutien, ne-a răspuns că sânii ei arată mai bine dacă sunt mai ridicaţi un pic. In pozele care au urmat am avut ocazia să o admirăm în aceeaşi postură noaptea, pe mese, cu sticla-n mână şi înconjurată de mulţi fani. Pozele ăstea din urmă, fiind făcute dintr-un unghi ceva mai înclinat, ofereau posibilitatea privitorului să admire detalii anatomice imposibil de decelat, zic eu, în alte circumstanţe. Da, s-a răzbunat. Aşa ne trebuie dacă n-am luat-o cu noi, acum vedem doar înregistrări ale acelor momente.

Flirta într-o vreme cu un amic d-al meu. Ne strânsesem vreo 4-5 inşi pe la mine la o probă de sticlism, printre care şi ăsta, pe care inevitabil unul dintre noi l-a întrebat dacă i-a tras-o Luizei. Răspunsu’ fusese pozitiv dar se simţea o umbră de îndoială-n glasul lui şi d-aici a început caterinca. Pe măsură ce ne duceam până jos să aprovizionăm competiţia pe atât disputa pe tema Luizei lua amploare. Undeva spre dimineaţă am ajuns la pariuri şi jurăminte, moment în care se impunea tranşarea clară şi fără urmă de îndoială a problemei aşa că am pus mâna pe telefon şi am sunat-o pe Luiza.

Să fi fost spre 3-4 dimineaţa, nu-mi amintesc atât de bine detaliile, important e că Luiza, contrar aşteptărilor noastre, s-a îmbrăcat frumos şi a venit la faţa locului, adică la noi, pentru a lămuri neclarităţile şi pentru a ne ajuta să finalizăm ceea ce începusem deoarece ne pierdusem într-o oarecare măsură din ritm.

După ce s-au certat şi s-au înjurat bine, în urma negocierilor au ajuns la concluzia că a existat un oarecare contact de scurtă durată care poate fi trecut sub zodia sexului doar conform definiţiei a ceea ce însemnă raport sexual, pentru că punctu’ de vedere al senzaţiilor pe care această manifestare consensuală trebuia să le producă nu există.

Uneori, când avea nevoie de vreun curs ceva, mă suna să mă întrebe dacă vine să-l ia cu mâna goală sau ia ceva. De obicei lua ½ de votcă, are trei staţii de mers de unde stă ea până la mine, niciodată în 4 ani n-a venit cu sticla aia cu mai mult de jumate-n ea. Şi pă jos dacă ar fi fost să vină nu făcea mai mult de 10 minute. Asta era Luiza. Acum s-a măritat, i-am fost naş. Bărba-su e ok, suntem prieteni. Îl mai apucă câteodata dracii şi ţipă la ea că s-a săturat ca peste tot pe unde se duc împreună să dea de foşti iubiţi d-ai ei dar îi trece c-o iubeşte.

[+/-] afişează/închide

0 comentarii: