Eleron

20.12.2005

- Auz' cică facem revu-n Vamă. Hmm.. cred că o să fie straniu.
- Ultima trăznaie a lu' Katika. Pai nu ştii că m-a invitat Gabi ăla cu zorzonele (de se dădea mare cu banii lui), mi-a dat chiar şi număru' lui de telefon.
- Faza tare e că Vama a fost full anu trecut, de Revelion, zic ăştia.
- Cică face un cort mare de armată, cu lumină la bec şi cu căldură.
- Hehe.
- Te-a sunat?
- Dormim în sacii de dormit ăia şmecheri ai noştri? Încălţaţi, îmbrăcaţi...? Beţi morţi?
- Hehe, vrei să stăm la cort?
- Cine să mă sune? Daaaa!
- Gabi ăla?
- Nu.
- Gata Ţăcăneală, aşa rămâne.
- Ne-am luat adio unul de la altul în septembrie când am fost ultima oară.
- Mergem cu cortu-n Vamă de Revelion!
- Eşti sigur? Cum zici tu.
- Păi Ţacă, în Bucureşti e naşpa, după cum ştii, la munte n-avem caşcaval dar dacă apare vreo altă oportunitate ne reorientăm.
- Cine mai merge?
- Deci până acum suntem: eu, Katika, tu, Puxi, Aze, aştept să văd ce zice sile_duru şi luca_dura. Poate chiar domnu' Bogadănel_duru. Că tot a venit vorba, ai numaru' sau ID-ul lu' Bogdănel?
- Nu îl am.
(..)
- Alo!
- Da?
- Sile, ai unde să faci Revelionu'?
- Nu.
- Mergi cu noi în Vamă? Cică anu' trecut a fost full.
- Şi unde pula mea stăm, în cort?
- Aham.
- Hai!
- O.k, rămâne stabilit.
- Numai de Revelion nu facusem frigu-n Vamă.
- Sile, să nu-ţi uiţi slipu!
- Am mai facut eu baie la pula goală-n decembrie, amorţeşte la fel de bine ca-n slip.
- 'mneata eşti tot timpu' amorţit.
- Hai sictir!
- Hehe.
- Bă, de ce mi-a tras Katika o palmă când aţi plecat?
- Ai băut toată băutura pe care ea a cumparat-o (zicând că nu mai ai nici un leu), inclusiv banii de taxi pe care îi avea şi pă urmă, crezând că noi am plecat, te-ai dus şi ţi-ai cumparat Tuborg...
- Bă, nu am zis ca nu am nici un leu, în seara aia nu am băut nimic ..., şi mi-am luat din banii de taxi...Nu contează, m-a enervat gestu'. Şi dacă are ceva cu mine să discute când sunt treaz, nu să se ia când sunt matol!
- Imposibil Sile. Tu nici când te trezeşti din somn nu eşti "treaz".
- ... pai da, sunt somnoros.
- Hehe, şi tremuru' mâinilor e de la visurile urâte de peste noapte, nu?
- E de la oboseală, Aristide eşti dus, lasă-mă-n pula mea-n pace!
- Hai ca te las sa tremuri liniştit, nu uita de slip! Pa!
- Mori!

[+/-] afişează/închide

0 comentarii: