Hei, rup!

21.12.2005


- Ce ai?
- Huh?
- Ce pula mea ai? De ce stai asha!? Zi ceva!
- Lasa-ma frate-n morţii mei!

Zeu' a avut parte de o educaţie deosebită până la 12 ani, vârstă la care a rămas orfan de mamă. Tatăl n-a putut purta grija odrasleleor, repectiv a Zeului şi-a lu’ fra-su fiind mai tot timpu’ prin străinătăţuri "detaşat cultural" sau cum le-o mai zice acum.

Prea crud să reziste tentaţiilor, a început cu romparchinul şi a trecut prin mai tot ce poţi găsi pe piaţa neagră a produselor farmaceutice. Banii trimişi de tată, deşi îndestulători în condiţii normale n-au putut ţine pasul cu noul său ritm de viaţă.

- Te las distrusule, ce sari aşa!? Trecusem să te iau la un heroes da văd ca nu ai chef...
- N-am nici chef, nici bani...
- Hai coaie că-ţi vine ţie chefu’ după ce ţi-o trag de 2-3 ori, hehe, şi dă bani n-ai nevoie, ce căcat îţi trebuie!? Ţigări îţi iau eu, dacă e.
- Nu merg bă, pleacă, tai-o-n pula mea odata, n-auzi că n-am chef de nimic?!
- Zeule tată, nuş’ ce lături ai băgat în tine în ultima vreme da’ să ştii că îţi spargi creierii rău. Hai c-am zburat, pa! Te-am pupat.
- Auzi bă?
- Nu-mi cere bani că n-am.
- Du-te-n pula mea. Mori mă!
Nu sunt sigur dacă are sau nu cazier, dar ştiu că a fost arestat în mai multe rânduri. Dacă stau bine să ma gândesc s-ar putea să aibă totuşi fiindcă ta-su cu oareş’ce sfori trase îl băgase pe fra-su in Academia Militară acu’ câţiva ani, (că n-a reuşit să stea acolo mai mult de vreo 3 luni din care ½ în arest asta-i altă poveste), şi pe Zeu nici macar nu s-a pus problema să-ncerce să-l înscrie, mă rog, sunt doar speculaţii, poate că omului îi ajunsese câtă ruşine şi umilinţe trăsese de pe urma celuilalt fecior.

- Noroc coaie!
- Salut Take!
- Ce faci mă? Nu te mai vede omu' cu anii!
- Nimic deosebit, acelaşi rahat de zi cu zi, tu, cu ce te mai lauzi? Am auzit că te-au dat afară.
- Da, fute-m-aş în soarta lor!
- Ai furat p-acolo sau ce!? Hehe.
- N-am furat mă, adică am furat, da nu d-aia m-au dat afară... A căzut omu' care mă ţinea pă mine în braţe. Dă-i mă-n pula mea pă toţi! Dă unde vii, de la Zeu?
- Da. Te duci la el?
- Aham, hai ne mai auzim!
- Bine Take, vorbim. Noroc!
Cel mai bun prieten al Zeului, Take, au crescut împreună. Take, măcinat de complexele copilului crescut în săracie, îl completeaza pe Zeu. Tupeu' şi pragmatismul primului strunite de inteligenţa şi oportunismul celui de-al doilea le asigură o viaţă de bagabonţeală, fără ca vreunu dintre ei să-şi fi pus, în mod real, vreodata, probleme existenţiale.

- Ce-a vrut mă fraieru’ ăla?
- Cine mă? Aristide?
- Aha, m-am întâlnit cu el pă scări. Zicea c-a fost aici.
- Să-l fut în gât, zicea ceva de heroes... Dă-l în pula mea, ai adus alea?
- Da.
- Dă-le-ncoa!
- Nu mai lua ca prostu’ câte 12 că iar borăşti şi e păcat de ele, ia 10 sau 8 şi, când simţi că te lasă, ia din nou.
- Fraiere, care eşti o să mori prost! Ce, pula mea, rost mai are să mai iau dacă nu iau d-ajuns să simt ceva!? Huh?
- Pă cine morţii mă-tii faci tu prost mă?
- Fără morţi!
- Bă muie, n-ai decât să le iei pă toate din partea mea, eu nu mai bag. Du-te-n pula mea!
- Te superi ca prostu’, data trecută am borât de la piţa nu dă la astea şi, oricum, le-am adunat pă urmă. Vreo 6 erau intregi. Hehe.
- Să te fut în ţeastă! Ai adunat pastile din borală!?
- Ce are!? Nu era tot a mea? După ce s-au uscat n-aveau nici pă dracu', doar că erau un pic mai galbene.
- S-o fut pă mă-ta aia moartă! (Take fuge la budă şi borăşte. Urlă din veceu:) De ce morţii mă-tii le-ai pus la loc în borcan!?
- Bă căcatule, dă ce’njuri dă mama şi cine, futu-ţi neamu' ăla dă moldoveni de căcat din care te tragi, te-a pus să iei din pastilele mele? Căcatule care eşti, furi de la mine!?

[+/-] afişează/închide

0 comentarii: