11.002



06.02.2006
- Mă doare mâna, m-ai bătut...
- Ţi-ai rupt mâna? Dacă eşti prost!
- Lasă, că mi-a zis Aze că m-ai bătut tu!
- Cred că trebuie s-o pui în ghips, m-am uitat azi dimineaţă, în timp ce dormeai şi era umflată. Ai dat cu ea în perete stupid.
- De ce m-ai bătut?
- Iar mie şi soră-mi ne-ai zis să ne ducem la dracu.
- Nu e adevărat!
- Apoi te-ai gândit, probabil, că e prea cald acolo şi ne-ai zis să plecăm afară. Ei nu, ia întreab-o?
- Am întrebat-o şi zice că nu e adevărat.
- Ei nu.
- M-ai bătut, te spun lu' mama!
- Te menajează... Tu nu mai ţii minte că ai dat cu pumnul în perete? Pe bune acum.
- I-ai zis tu Azei că v-am dat afară?
- Eu zic s-o iei mai moale cu alcoolul.
- Eu, ei nu i-am zis nimic în faţă.
- Mi-ai zis mie.
- Ai băgat vreo 4 pahare de rom şi unul de vodcă.
- Or avea oamenii motive să bea, mai ştii?
- Şi e de-ajuns, ai zis zilele trecute că o sa bei mai puţin.
- Păi n-ai zis că am băut doar 4 pahare de rom şi 1 de votcă? Asta e mai puţin ca înainte nu?
- Alcoolul n-are nici un motiv decât prostia. Te omor dacă îmi mai faci spectacole din astea de faţă cu soră-mea! Sau plec, alegi.
- Pleci sau? Alegerea presupune 2 termeni pă puţin...
- M-ai tampit cu scandalurile astea!
- 2 opţiuni
- ... Sau îţi dau foc la casă!
- Eu zic să pleci.
- Atunci plec. Şi-aşa că mi-ai zis de 11.000 de ori aseară să plec.
- 11.001 acum.
- Atunci plec! După ce pleacă sora-mea plec şi eu.
- De fapt 11.002 ca sa fiu un pic mai clar.
- Aşa rămâne.
- Ai găsit soluţia!
- E singura.
- Îţi vei putea trăi libertatea aşa cum îţi doreşti. În braţele cui îţi doreşti, în felul ăsta poate mă vei elibera şi pe mine şi, cine ştie, poate am sa beau mai puţin odată eliberat.
- Să te eliberez? De ce să te eliberez?... Dacă asta vrei, aseară mi-ai zis că te-ai vindecat, că nu-ţi mai pasă.
-Problemele noastre cred că au escaladat zone foarte urâte.
- Bănuiesc că ăsta e următorul pas.
- Ai făcut lucruri pe care oricât aş' încerca eu să mă amăgesc nu le pot uita/ierta.
- Suntem chit.
- Nu. Eu nu văd lucrurile în termeni de plată. Nu e vorba de chit.
- Ba da!
- E vorba despre raportare la o relaţie, la o fiinţă pe care, cel puţin teoretic se presupune că o iubeşti.
- "cel puţin teoretic"?
- Atunci când rămâi agăţat într-o relaţie ca să ajungi chit e jalnic.
- Hai lasă-mă!
- ... asta încerc, draga mea, să te las.
- Eu n-am rămas agaţată în nimic, eu chiar vreau să refac relaţia dar nu o pot reface singură. Dan, eu nu mă opun deciziilor tale, n-am cum.
- Hehe, tocmai tu!? Asta e, într-adevăr ceva nou: Cătălina n-are cum să se opună cuiva! Draga mea nu mă/te minţi, îţi convine, îţi place să ieşi din relaţia asta fără mustrări de conştiinţă, aşa că în felul ăsta "Dan, eu nu mă opun deciziilor tale, n-am cum" are înţeles explicit. (..) Am dormit mult prea mult timp.
- Eu nu vreau să plec, dar dacă mă alungi? Tu vrei să plec?
- Până de curând te iubeam, acum te şi urăsc.
- Auzi, te joci cu mine!
- Sunt clipe în care te urăsc mai mult decât te iubesc.
- M-ai făcut să te iubesc ca la început apoi m-ai terfelit iar, cum ai făcut şi la început. De asta mi-era frică. Şi asta eram sigură că o să se întâmple.
- "terfelit"!?
- Acum poţi fi convins că te urăsc din nou. Da aşa cum ai făcut la început.
- "ura" ta are înţeles de moft de copil mic.
- Acum ai văzut că m-ai făcut să mă deschid din nou şi ai dat lovitura sub centură.
- Eu sunt singuru' care traieşte sentimentul ăsta în adevaratu' lui înţeles.
- Mă confunzi cu nepoata vecinei, mamă!
- !? Vecina noastră are o nepoată? (..) Cât egoism... "terfelit" se cheamă două vorbe ale unui om rupt de beat, nu îmbrăţişări şi săruturi ale altor bărbaţi, nu întâlniri programate în mod deliberat şi gingăşii cu alţi bărbaţi. Ohh nu, alea nu-s în nici un caz, în sfera verbului "a terfeli". (..) Iartă-mă, draga mea, că am terfelit un pic relaţia noastră cristalină, aşa de dimineaţă, dar eram posomorât că nu-mi băusem cafeaua.

- Ai uitat tăvălit pe plajă cu Berta.
- Ohh da, asta şi faptul că am omorât o libelulă când eram ceva mai mic.
- Şi nopţi de heroes la videochat şi "morţii mă-tii, mi-ai omorât eroul"
- Da... m-ai convis, sunt VINOVAT! Deci "a terfeli" o relaţie este atunci când beat te laşi învârtit de-o muiere în timp ce sufletul şi mintea îţi sunt măcinate de poezii de vickingi şi de telefoane nocturne, "a terfeli" e când înjuri un alt copil că ţi-a stricat jucăriile, eroii, a terfeli e când întârzii şi când omori o libelulă. Am înţeles, mulţumesc. Nu ştiam, credeam că are un alt înţeles.
- Mă faci să râd. Te simţi bine crezând ca eu sunt vinovată. O. k. simte-te bine şi împăcat
- Crede-mă e atât de mult timp de când nu am mai simţit asta încât nu cred că se poate discuta despre aşa ceva acum (..) Acum, că tot ai dat cu presupusul, mă simt ca un om bolnav, ca un om bolnav de foarte mult timp de o boala care nu trece. Îmi analizez, îmi studiez, îmi savurez, mă înec în boala asta. A şters tot. TOT ce aveam. Au mai rămas doar umbre şi imagini despre mine copil, atât de departe acum. Patetic... Stau şi mă gândesc cateodată...

- Orice ai spune...
- Nu ştiu să fac compromisuri şi d-aia mi-e frig mereu.
- Poate dacă ţi-ar păsa, nu ţi-ar mai fi aşa de frig!

[+/-] afişează/închide

0 comentarii: