Rape me tender 'cos I'm verry sensitive

pe zi ce trece, degradarea si decadenta umana isi pune amprenta asupra mea ( caci ce exemplu mai bun pot lua in afara de mine? ). nu as numi-o problema faptul ca dezumanizarea asta ma imbata, ma rasfatza, ma alinta, ma incurajeaza, ma ajuta sa traiesc printre alti eu, ca intr-un final sa ma transforme intr-un perfect personaj grotesc, slefuit pana in cele mai mici amanunte, antrenat sa-si bata joc de tot ce-i in jurul lui.

mint de spag, mint gratuit, fara nici un motiv. minciuni pe care ajungi sa-ti cladesti secunde, minute, ore din viata. apoi stau si ma uit ca o vaca baltzata pe deal la mine si nu ma pricep. merg cu taxiul. ei bine, cine nu merge cu taxiul? toata lumea merge cu taxiul, toata lumea genereaza discutii cu taximetristul. si poc, masina intra intr-o groapa, iar taximetristul incepe sa injure drumuri si regii autonome, primari, presedinti, europe si americi, sfinti si morti. atunci eu, ( nu inteleg de ce fac asta ), incep sa-i povestesc cum ca si dincolo e la fel de rau sau mai rau, sau ca e mai bine sau mult mai bine.
sau taximetristul incepe de-odata sa se planga de nu stiu ce planetara sau bieleta care-i bate la motor, iar eu ma consider dator sa discutam despre mecanica motoarelor de taxi, cum ca eu am un prieten care " uite dom'le ce-a patit, dar asa a facut ". ca sa nu mai zic de zecile de motoare pe care eu personal le-am reparat, fix pe drumul dintre tineretului si universitate. e atat de simplu sa faci asta cand stai pe scaunul din dreapta.

ei bine, in viata mea nu am iesit din romania cum in viata mea nu am reparat nimic la vreo masina. iar acum, in acest moment stau ca o vaca baltzata si ma gandesc ca trebe sa existe un motiv pentru toate astea. ce-ar fi zis tatuca freud daca ar fi stiut povestea asta? ca strabunica mea a fost virgina pana la 34 de ani si probabil ca de aceea in subconstientul meu eu imi doresc sa fiu plin de vaselina pe maini, cu o bujie infipta in cur si cu o planetara in loc de piciorul drept? cine stie? am sa mor si n-am sa aflu niciodata de ce mint taximetristii.

Textul original îi aparține lui SOD. L-am citit prima oară aici.

comentarii:

Anonim spunea...
august 28, 2008
 

pai in primul rand pentru ca asa merita !!! Iata si cateva motive:
-iti pun manele pe parcursul cursei
-nu dau drumul la AC te tin cu geamul deschis
-daca nu cunosti drumul te manglesc la traseu
-majoritatea au aparatele jmenuite
-se baga in seama cand tu vb la mobil cu cineva
-nu te-ar lasa nici de-ai dreq sa iesi de pe o stardutza laterala
-iti taie fatza in trafic
-te lasa in ploaie leoarca pe motiv ca e prea scurta cursa
-te lasa sa vi pe jos de la beuta pe motiv ca blocul tau e in Rahova
-se organizeaza in gasti si pe motiv de solidaritate profesionala ies in turma oriunde gasesc un scandal si fac ravagii
-etc, etc, etc
Si in al doilea rand.....desi nu sunt tatuca freud si nica mama omida...dar sunt o combinatie stralucita intre cei doi...iaca-ta raspunsul:Sta in natura umana sa 'stiam demult', 'sa la mine a fost mai nasol', 'sa m-au batut frate ca iei iereau 10 si io singur', asa ca din acest punct de vedere e normal sa 'deformezi realitatea' iar taximetristii sunt dintre primele 3 specii de fiinte primate, cu IQ scazut in fata carora poti minti fara grija, fara jena si fara prejudecati. Ei nu isi dau seama oricum si chiar daca ar face-o nu-si gasesc argumentele pt a te contrazice....ceea ce ne aduce din nou la primul rand:..MERITA